SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG
Terima kasih Kerana Sudi Enter

Khamis, 25 Ogos 2011

Pintu Hatiku Diketuk

Hari ini aku rase sungguh terkejut
pintu hatiku diketuk orang
tanpa aku sedari

siapa sangka orang mcm aku ni boleh
menghadapi cabaran atau dugaan yang besar begini
aku tidak tahu apa yang perlu aku buat
jika aku tidak melayaninya
sudah tentu aku dilabel "sombong" atau "jual mahal"

Tapi serious aku kate
bahawa aku tidak pernah berada dlm situasi begini
dan tidak pernah juga aku terfikir
bahawa suatu hari nanti aku akan berada dalam situasi ini
namun,
semua itu dah jadi kenyataan

Apa yang perlu aku lakukan?
aku juga tidak tahu
mungkin aku perlu ambil perkara ini
sebagai mimpi sahaja buat masa ini
kerana aku dah hampir dengan last exam sem ni
dan orang yang mengetuk pintu hatiku itu juga
berada dalam keadaan yang sama

Namun aku hanya berharap
bahawa die2 dan aku akan terus berusaha
dlm pembelajaran



Tiada ulasan:

Catat Ulasan