SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG
Terima kasih Kerana Sudi Enter

Sabtu, 27 Ogos 2011

Dah Sampai Rumah

Alhamdulillah
dah selamat sampai rumah di kelantan ni
hehehe
aku sampai dalam pukul 9 pg td
jalan agak sesak kerana ni musim perayaan
memang ramai orang yang dok di KL tu sebenarnya asal dr Kelantan terutamanya
hehehe
ade gak yang dari Johor, Tranung n lain-lain lagi
tp kebanyakannya dr Kelantan arw
aku x sangka yang begitu ramai students uitm kampus aku
yang ada kampung di Kelantan
tp  ape pun
aku gembira coz ramai gak yang kenal Negeri Che Siti Wan Kembang ni
hehehehe

Cup...cup...
raya dah nk dekat
dah ready ker semua
hahaha
ok lah aku pun nk g kedai jap ag
nk beli barang skit
memang jd tugas aku r tu...
huhuhu
tp aku suka gak buat kerja camni
hehehe
k chow dlu...
semoga kalian berbahgia di samping keluarga tercinta
termasuk juga kpd
Miss Fatihah
yang telah pulang berhari raya di Terengganu
:D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan