SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG
Terima kasih Kerana Sudi Enter

Jumaat, 4 November 2011

Dilema

Assalamualaikum wbt. apa khabar sume rakan2 blogger?? mesti dah berada dlm dilema kan? haha. jgn wisow sume uh akan berakhir setelah kite sume mulakan kuliah sem seterusnya. erm, ari ni result final exam dah kuar. memang sesuatu yg mengejutkanlah apabila aku dpt result below 3.00 namun aku tetap bersyukur krn sume course aku lulus. xde course sem 1 yg aku perlu repeat for sem depan. walaupun aku terkilan skit ngan result yg aku dpt namun aku thu semuanya silap aku kerana tidak bersungguh-sungguh mase jwb final exam ari tu. "tulah sape soh ko dok main2 jer piee oii"... hati aku berkata mcm uh jer skarang ni. ok xpe, aku nk tutup buku sem 1 dan nk mulakan pelajaran baru, buku baru, nafas baru, doa baruu, harapan baru, dan sumenye baru. dah x nk dah dpt result bawah 3.00 dlm final exam. dah x nk dah dpt carry mark rendah. nk cuba belajar dgn bersungguh-sungguh. mak aku dah ckp yg pointer aku sem 1 rendah so mak, acik x kan hampakan ma lagi lepas ni, acik akan belajar bersungguh-sungguh dan akan mengubah nasib keluarga kite. kpd sume lecturer, saya minta maaf kalau miss ade target saye dpt A coz for subjek science  saye x dpt A. sorry banyak2 yer miss. ni saye tunjukkan result final exam. doakan agar perubahan saya sem seterusnya akan menjadi kenyataan dan bukan omongan kosong semata-mata.












Tiada ulasan:

Catat Ulasan