SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG
Terima kasih Kerana Sudi Enter

Ahad, 10 Julai 2011

Balik Kampung........

Assalamualaikum wbt.....

Apa khabar semua? Diharap dalam keadaan sihat semuanya. Sukanya saya untuk katakan bahawa malam sabtu depan saya akan bertolak ke kampung halaman saya di Kuala Krai, Kelantan. Rindunya dekat keluarga memang sukar untuk disorokkan. Maklumlah dah sebulan lebih tidak berjumpa keluarga tercinta. Yang penting adalah saya rasa sangat rindu dekat my lovely cat. Haha tak habis2 dengan kucing. Maklumlah cintakan haiwan kan. Huhu. Apabila sampai jer kat rumah nanti mesti nak cari kucing dulu. Nak cari adik2 pun mesti sampai waktu pagi, diorang mesti tidur lagi...hehehe... Pastu nak pergi ziarah Pasaraya Bilal yang jadi tempat saya kerja dulu. Apalah khabar diorang semua yer??? hehehe.... Ok semua jiran2... tunggu kepulanganku.... tp jgn nk cari scroll lg tau coz belum hbis pengajian lg pun... cuti mid sem jer.. hahaha...ok thanx coz sudi baca.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan